Η ανάρτηση αυτή έγινε εξ αφορμής της ανακοίνωσης για το κλείσιμο του blog «sidirodromikanea.blogspot.com», λόγο εξαναγκαστικής μετάταξης του blogger και μηχανοδηγού της ΤΡΕΝΟΣΕ, του κ. Χρήστου Γιαννακίδη.
Προσωπικά συμβαίνει να είμαι λάτρης του τραίνου και των διαδρομών του, όπως επίσης του blogging και των «διαδρομών» του. Συνεπώς, η λύπη και η αποδοκιμασία μου είναι διπλή: αφενός για όλα όσα απεργάζονται με πρόσχημα την «κρίση» οι κυβερνητικοί (σημ.: οι τωρινοί και οι προηγούμενοι) για το κλείσιμο και το ξεπούλημα του ΟΣΕ (του φθηνότερου και ασφαλέστερου μέσου μεταφοράς) και αφετέρου για το γεγονός (αν εξελιχτεί σε γεγονός) του κλεισίματος ενός πολύ καλού κι εξειδικευμένου blog (sidirodromikanea.blogspot.com) λόγο της αδικαιολόγητης μετάταξης του blogger - διαχειριστή του τού Μηχανοδηγού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Χρήστου Γιαννακίδη.
Οι μετατάξεις των μηχανοδηγών είναι ακατανόητες. Ο μηχανοδηγός δεν είναι ένας τυχαίος υπάλληλος. Είναι ένας υπάλληλος που τις γνώσεις και την εμπειρία του μπορεί να τις εφαρμόσει μόνο στον περιορισμένο τομέα των μέσων σταθερής τροχιάς. Είναι αδιανόητο και απάνθρωπο να παροπλίζονται εργαζόμενοι που όλοι τους η ζωή συνδέθηκε με το σιδηρόδρομο. Διότι είναι γνωστό πως ορισμένα επαγγέλματα δεν εξασκούνται μόνο για τις απολαβές τους: είναι και η αγάπη ένα κίνητρο της εξασκήσεώς των, που κάνει τους καλύτερους να ξεχωρίζουν.
Δεν ξέρω πόσο σύννομες είναι οι μετατάξεις, ειδικά των μηχανοδηγών. Δεν ξέρω ποιά πατέντα χρησιμοποιεί το καθεστώς. Γνωρίζω ότι αν δε καταργηθεί μια δημόσια υπηρεσία δεν μπορεί να απολυθεί κανείς. Κι όταν καταργηθεί τότε απολύονται (ή μετατάσσονται) όλοι.
Στη περίπτωση του ΟΣΕ ακόμα και το κλείσιμό του είναι μια κομπίνα, μία καταδολίευση του νόμου. Καθώς, η κατάργηση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος δεν καταργεί την ανάγκη των υπηρεσιών του. Ο ΟΣΕ δεν είναι ένας άχρηστος οργανισμός. Είναι ελλειμματικός λόγο κακοδιαχείρισης και κακοδιοίκησης από τις κομματισμένες και ανίκανες διοικήσεις, που διόριζαν και διορίζουν αυτοί που τώρα, δήθεν, κόπτονται για την τσέπη του Έλληνα φορολογούμενου. Όμως η κακοδιαχείριση ήταν και είναι μέρος του σχεδίου της ιδιωτικοποιήσεως με «σοσιαλιστικούς» όρους αυτή τη φορά…
Κλείνοντας, εκφράζω γι’ άλλη μια φορά, ως Έλληνας πολίτης και επιβάτης, την αποδοκιμασία και την εναντίωσή μου στο κυβερνητικό σχέδιο της «αναδιάρθρωσης» (δηλ. του κλεισίματος και του ξεπουλήματος) του ΟΣΕ και όλα όσα συνοδεύουν αυτή τη μεθόδευση, που είναι: οι αυξήσεις των εισιτηρίων, οι απολύσεις και οι μετατάξεις κάθε εργαζόμενου και βεβαίως του κ. Χρήστου Γιαννακίδη. Στον οποίο εύχομαι επιπλέον να συνεχίσει την ιστολογία (blogging) κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Διαβάστε προσεκτικά και σχολιάστε ελεύθερα. Τα σχόλια επιτρέπονται σε ενεργούς - εγγεγραμμένους χρήστες του Διαδικτύου, δηλ. χρήστες που έχουν κάποιο e-mail, και αναρτώνται αμέσως.