Φιλοκαλοῦμέν τε γὰρ μετ’ εὐτελείας

καὶ φιλοσοφοῦμεν ἄνευ μαλακίας

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

Ο ΟΣΕ μετονομάζεται σε ΚΤΕΛΟΣΕ;

Εσείς συμφωνείτε με το «Αναθεωρημένο Πρόγραμμα Απαξίωσης» του ΟΣΕ;

Νιώθοντας την ακατανίκητη επιθυμία του λαϊκισμού να μας κυριεύει αποφασίσαμε να γράψουμε το παρακάτω κείμενο. Φοβερό προνόμιο να λαϊκίζει, γράφοντας δημόσια, ο λαός. Αυτό, κατά το μάλλον ή ήττον (φίλε προβοκάτορα), θα ονομάζεται (ή εμείς το ονομάζουμε) «μεταλαϊκισμός».

Ίσως να ήταν φρονιμότερο να «ποιήσωμεν την νήσσαν», όπως πράξανε τα «φιλολαϊκά» ΜΜΕ, που ήδη «χρηματίστηκαν» από το νόμιμο κρατικό χρήμα της καμπάνιας του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών που φέρει τον τίτλο «Ο Κόσμος που Έρχεται».

Ωστόσο, εμείς σκοπεύουμε να αντιστρατευτούμε σ’ αυτήν την «εκστρατεία ενημέρωσης» των πολιτών (δηλ. την κρατική προπαγάνδα) για το δήθεν εκσυγχρονισμό των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Συγκεκριμένα, ως πολίτες (Μας ακούει κανείς;), εκφράζουμε τη διαφωνία μας για το «Αναθεωρημένο Πρόγραμμα Εξυγίανσης» του ΟΣΕ. Κυρίως εις ότι αφορά την νέα τιμολογιακή πολιτική που προβλέπει οι αυξήσεις των εισιτηρίων, του μέχρι πρότινος φθηνότερου μέσου μεταφοράς, να φθάσουν στο 80% του κόστους των εισιτηρίων των ΚΤΕΛ (βλ. βίντεο στο τέλος). Δε δεχόμαστε, με άλλα λόγια, η τιμολογιακή πολιτική των ΚΤΕΛ να καθορίζει στο μέλλον τις τιμές των εισιτηρίων του ΟΣΕ(!) (ερώτ. Αυτό λέγεται ανταγωνισμός στην «ελεύθερη αγορά»;).

«Μεταλαϊκίζοντας» (φίλε προβοκάτορα) διερωτόμαστε. Με δεδομένη την οικονομική κρίση (την οποία επικαλείται η κυβέρνηση), την αύξηση της ανεργίας (την οποία επικαλείται η ΓΣΕΕ), τη συρρίκνωση των μισθών και των συντάξεων (που επικαλείται η αντιπολίτευση), την ακρίβεια της ασύδοτης αγοράς των καρτέλ (την οποία διαπιστώνει καθημερινά ο πολίτης), πώς είναι δυνατό να παίρνονται τέτοιου είδους αποφάσεις;

Κύριε υπουργέ και κύριοι σύμβουλοι του ΟΣΕ (με τους μισθούς «πείνας» των 6.000€ (και βάλε) μηνιαίως), οφείλετε να καταλάβετε πως με αυτές τις κουτοπόνηρες «πολίτικες», δεν μπορείτε να πείσετε ότι θα εξυγιάνετε τον ΟΣΕ (όση προπαγάνδα και να μετέλθετε).

Ο πολίτης δεν πείθεται πως με τα μέτρα σας: οι σπατάλες, η κακοδιαχείριση, τα σκάνδαλα και η ανοργανωσιά θα εκλείψουν. Άλλωστε ούτε εσείς το θέλετε αυτό.

Οι αποφάσεις σας, είναι φανερό, αποβλέπουν στην ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ δια της γνωστής μεθόδου: της αποδιοργάνωσης, της απαξίωσης και της τελικής διάλυσής του (βλ. Ολυμπιακή).

Συγχωρέστε την αδυναμία μας να κατανοήσουμε τα οφέλη της ιδιωτικοποίησης που θα επιτευχθεί αξιοκρατικά (στην Ελλάδα δεν ευνοούνται οι ημέτεροι). Όπου στα πλαίσια της «ελεύθερης αγοράς» (στην Ελλάδα δεν υπάρχουν καρτέλ), με τον εξασκούμενο έλεγχο των θεσμοθετημένων ελεγκτικών μηχανισμών (ο οποίος ως γνωστόν είναι διαρκείς και προς όλους), δια του υγιούς ανταγωνισμού (στην Ελλάδα δεν υπάρχει διαπλοκή) θα ωφελήθει, μακροπρόθεσμα, ο Έλληνας πολίτης (η ευημερία του οποίου αποτελεί το κύριο μέλημά σας).

Καταλάβετέ το. Υπάρχει κόσμος που έχει ανάγκη να μετακινείται φθηνά. Αυτός ο κόσμος έχει γεμίσει τα τρένα σήμερα. Αυτόν τον κόσμο θέλετε να διώξετε ή/και να δυσκολέψετε με την αύξηση των εισιτηρίων και την συρρίκνωση των δρομολογίων.

Ελπίζουμε οι συμπολίτες – χρήστες εξ αγάπης ή εξ ανάγκης – του τραίνου να δώσουν το μήνυμα που αρμόζει στους εμπνευστές του σχεδίου μετατροπής των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε Μέσα Μαζικού Μαδήματος (δηλ. Απομύζησης) των χρημάτων του Έλληνα πολίτη.




2 σχόλια:

  1. Υπάρχει ένας ιστότοπος τον οποίο συντηρούν επιβάτες του προαστιακού και στον οποίο αναφέρονται τα προβλήματα της καθημερινότητας, όπως και οι ανησυχίες για την εξέλιξη των έργων
    Δες εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σήμερα σύμφωνα με το Ελληνικό Νεοφιλελεύθερο Ευαγγέλιο :
    -Κάθε μέσος Πολίτης πρέπει να μήν έχει δικαίωμα να μετακινηθεί ΦΘΗΝΑ ειδικά με τον ΟΣΕ.
    - Οι Πολίτες που ζούν σε Επαρχία πρέπει να μετακινούνται μόνο με ΚΤΕΛ και ΙΧ.
    - Μεγάλη παράβαση και αμάρτημα αν κάποιες ΔΕΚΟ κάνουν το λάθος να λειτουργήσουν ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ειδικά ο ΟΣΕ.
    - Οι Νεοφιλελεύθεροι ΑΡΧΟΝΤΕΣ λάτρεις των περικοπών κερδοφόρων δρομολογίων εν ονόματι της ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΗΣ έχον δικαίωμα να ΙΔΡΥΟΥΝ Προαστιαόύς μόνο στα ΦΕΟΥΔΑ τους ακόμη και με 1 Επιβάτη σύμφωνα με Απογραφή.
    - Το Μεγαλυτερο ΑΜΑΡΤΗΜΑ να μήν λειτουργήσει ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ κάποια ΔΕΚΟ ΔΙΌΤΙ ΜΑΓΑΡΊΖΕΤΑΙ Η ευλογια της ΕΚΠΟΙΗΣΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάστε προσεκτικά και σχολιάστε ελεύθερα. Τα σχόλια επιτρέπονται σε ενεργούς - εγγεγραμμένους χρήστες του Διαδικτύου, δηλ. χρήστες που έχουν κάποιο e-mail, και αναρτώνται αμέσως.