Μέσα στην «καθημερινή» μοναξιά του ο «δημοσιογράφος» πάσχει. Πασχίζοντας απελπισμένα για να τον διαβάζουν, κατέφυγε σε λιβελογράφημα που το τιτλοφόρησε ως «Ο φετιχισμός των δρομολογίων». Μόνο που το λιβελογράφημά του δεν αφορά κάποιον ισχυρό της διαπλοκής (τότε θα λέγαμε χαλάλι), αλλά μια ήσυχη –εκνευριστικά ήσυχη– γωνιά της Ελλάδας: τη Φλώρινα, όπου οι κάτοικοι και οι φοιτητές της έκαναν το «λάθος» να διαμαρτυρηθούν για την απόφαση διακοπής όλων των δρομολογίων του τρένου Θεσσαλονίκης - Φλώρινας, που ωφελεί το μονοπώλιο του τοπικού Κ.Τ.Ε.Λ.
Σκωπτικός και προσβλητικός ο απόμακρος λιβελογράφος, όχι μονό εναντίον του αοιδίμου επισκόπου Φλώρινας Αυγουστίνου Καντιώτου (σημ.: «Δρυός πεσούσης, πας ανήρ ξυλεύεται»), άλλα και εναντίον των κατοίκων της Φλώρινας. Ο πανάσχετος λιβανιστής: του αποτυχημένου Ρέππα και της α-πολιτικής του στα ΜΜΜ, με την ασυνάρτητη αναμόχλευση των διαμαρτυριών που είχαν γίνει στο μακρινό παρελθόν (το 1990) στα γυρίσματα της ταινίας «Το μετέωρο βήμα του πελαργού» του Θ. Αγγελόπουλου, επιχειρεί να διαβάλλει στα μάτια των δύστυχων αναγνωστών του, ως ακραίους φονταμενταλιστές όλους τους κατοίκους της ακριτικής περιοχής. Προϊδεάζει δηλαδή εναντίον της σωφροσύνης των κατοίκων που αντιδρούν για το σιδηροδρομικό αποκλεισμό του νομού τους από την υπόλοιπη Ελλάδα.
Χρησιμοποιώντας φανταστικά – ψευδή* και αμφισβητούμενα** λογιστικά ή/και στατιστικά δεδομένα προσπαθεί να τεκμηριώσει το δήθεν ασύμφορο και ζημιογόνο των δρομολογίων, χωρίς να μας εξηγεί από πού έχει αυτά τα στοιχεία. Διότι, αν τα στοιχεία για τις ζημιές είναι αληθή, τότε γιατί οι διοικήσεις της ΤΡΕΝΟΣΕ και οι πολιτικοί προϊστάμενοί τους ξόδεψαν 80.000.000(!) ευρώ για την ανακαίνιση του «προβληματικού» τμήματος της γραμμής Κοζάνη – Φλώρινα – Πλατύ; Αν ξοδεύτηκαν 80.000.000 ευρώ για μια προβληματική γραμμή, τότε δεν έχουμε απλώς μόνο σκάνδαλο, έχουμε (άλλη μια) ΣΚΑΝΔΑΛΑΡΑ!!!
Όμως η ουσία είναι αλλού. Πίσω από τις διατυπωμένες προφάσεις αναφαίνεται μια πρόταση, ως προϋπόθεση για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου προς τη Φλώρινα και την Κοζάνη. Γράφει ο «αχειραγώγητος» και «ανεξάρτητος» συγγραφέας: «θα μπορούσαν να γίνουν επενδύσεις, να χαραχτούν νέες γραμμές που θα συντομεύσουν την απόσταση από Θεσσαλονίκη και θα κάνουν τον σιδηρόδρομο ανταγωνιστικό της Εγνατίας Οδού.», επίσης: «Αντί, λοιπόν, να σκορπάμε τα λίγα λεφτά που μάς έχουν απομείνει, σε δρομολόγια που δεν προτιμά κανείς(sic!), καλά είναι να τα επενδύσουμε σε υποδομές οι οποίες θα κάνουν το μέσο ελκυστικό και ανταγωνιστικό του αυτοκινήτου».
Ο «δημοσιογράφος», είναι φανερό, μεταξύ των «φετιχιστών των δρομολογίων» που δεν έχουν λεφτά για πέταμα και των «φετιχιστών του χρήματος» που καταλήστευσαν τη χώρα με τα μονοπώλια τους και τις εργολαβίες τους, προτιμάει τους δεύτερους. Έτσι εξηγείται η λογιστική λογική που διέπει ολόκληρο το άρθρο του και η παραίνεση για νέα έργα και «επενδύσεις» για τον οικολογικά φιλικό σιδηρόδρομο… Και μπλα, μπλα, μπλα…
Είμαστε σίγουροι πως τα ψέματα των γκεμπελίσκων της ελληνώνυμης «δημοσιογραφίας» που παραπαίει, δε θα επηρεάσουν την κοινή γνώμη που τους έχει πάρει πλέον χαμπάρι. Τα ψεύδη και οι ειρωνείες δεν θα αναχαιτίσουν τις δίκαιες αντιδράσεις των ακριτών: Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα.
--------
* Ποτέ δεν υπήρχαν οκτώ δρομολόγια προς τη Φλώρινα. Τα τελευταία χρόνια (μετά την Ολυμπιάδα 2004) προς Φλώρινα και Κοζάνη διενεργούνταν τέσσερα δρομολόγια σε ώρες μη ανταγωνιστικές σε σχέση με τα δρομολόγια του τοπικού Κ.Τ.Ε.Λ.
** Κανείς δε γνωρίζει τα πραγματικά στοιχεία των δρομολογίων, εκτός από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία τα εμφανίζει κατά καιρούς, με ρέγουλα και κατά το δοκούν. Και βέβαια σε δρομολόγια με πάμπολλους ενδιάμεσους προορισμούς υπάρχουν πολλές αναγνώσεις των αριθμών και των «ζημιών».
** Κανείς δε γνωρίζει τα πραγματικά στοιχεία των δρομολογίων, εκτός από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία τα εμφανίζει κατά καιρούς, με ρέγουλα και κατά το δοκούν. Και βέβαια σε δρομολόγια με πάμπολλους ενδιάμεσους προορισμούς υπάρχουν πολλές αναγνώσεις των αριθμών και των «ζημιών».
Το άρθρο της Καθημερινής
(κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση)
πηγή εικονιζόμενου άρθρου: kathimerini.gr
Διαβάστε επίσης:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Διαβάστε προσεκτικά και σχολιάστε ελεύθερα. Τα σχόλια επιτρέπονται σε ενεργούς - εγγεγραμμένους χρήστες του Διαδικτύου, δηλ. χρήστες που έχουν κάποιο e-mail, και αναρτώνται αμέσως.