Φιλοκαλοῦμέν τε γὰρ μετ’ εὐτελείας

καὶ φιλοσοφοῦμεν ἄνευ μαλακίας

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Ο "φοιτητής με τις πιτζάμες". Η ημέρα της συντριβής των δικαιωμάτων του πολίτη

Το κείμενο που θ’ ακολουθήσει είναι μεγάλο. Προσπαθήστε να το διαβάσετε όλο για να καταλάβετε τι ακριβώς έχει καταγραφεί στις φωτογραφίες και τα βίντεο των ενεργών πολιτών που δεν ανέχτηκαν την κατάφωρη αδικία – σκευωρία της ενοχοποίησης ενός αθώου πολίτη (πιθανότατα, βλέποντας τον εαυτό τους, στη θέση του).

Θα σας υπενθυμίσουμε τα «οικεία κακά» μιας υπόθεσης που όλοι διαπιστώσαμε από την πρώτη στιγμή τη σοβαρότητά της. Ωστόσο, η βιαστική (ίσως λόγο των εορταστικών ημερών που θ’ ακολουθούσαν) παρακολούθηση των σπάνιων ντοκουμέντων, προσπέρασε τις σημαντικότερες πληροφορίες που καταγράφηκαν, τόσο στο τρεμάμενο – ερασιτεχνικό βίντεο της καταδίωξης του «φοιτητή με τις πιτζάμες», όσο και στο επαγγελματικό φωτογραφικό υλικό. Πληροφορίες που, για πρώτη φορά, αποδεικνύουν κάτι ανατριχιαστικό…

Η προσεκτικότερη ανάλυση του τρόπου της σύλληψης του «φοιτητή με τις πιτζάμες», προδίδει την εφαρμογή προμελετημένου σχεδίου κατασκευής ενόχων από τους «γνωστούς - αγνώστους» - «υπερασπιστές» της έννομης τάξης και την αδικαιολόγητη σύμπραξη σ’ αυτή την παρανομία των πέντε (πλην ενός) φωτορεπόρτερ που φαίνονται στα πλάνα του ερασιτεχνικού βίντεο (σημ. το υλικό τους δεν το είδαμε ποτέ, ούτε ακούσαμε τις μαρτυρίες τους).

Αμοντάριστα Βίντεο (για συντομία: Α.Β.)

Από τη μελέτη των δεδομένων, του βίντεο και των φωτογραφιών, είναι καταφανές πως δεν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα λάθους εκ παραδρομής από μέρους των αστυνομικών (όπως – ψευδώς – αναφέρει στη δεύτερη – ένορκη – κατάθεσή του ένας εξ αυτών).

Παρατηρούμε σχεδόν όλους τους αστυνομικούς (άμεσα ή έμμεσα) να συμμετέχουν μεθοδικά σε προμελετημένο (αντιδημοκρατικό - φασιστικό) επιχειρησιακό σχέδιο ενοχοποίησης ενός αθώου πολίτη, που συντονίζεται από τους προϊσταμένους τους.

Οι θεσμοθετημένοι προστάτες της έννομης τάξης, αντάμα με τους «ταγούς» της ενημέρωσης (δηλ. τους φωτορεπόρτερ), καταστρέφουν με συνοπτικές διαδικασίες έναν αθώο νεαρό πολίτη, μπροστά στα μάτια των εξανιστάμενων συμπολιτών του.

Ένστολοι και μη ένστολοι αστυνομικοί, όπως αποδεικνύεται από τα ντοκουμέντα και τις μαρτυρίες των πολιτών, διέπραξαν σωρεία αδικημάτων όπως: «κακουργηματική κατάχρηση εξουσίας», «ψευδορκία», «ψευδή καταμήνυση», «συκοφαντική δυσφήμηση», «φθορά ιδιωτικής περιουσίας», ενδεχομένως «σύσταση εγκληματικής οργάνωσης»(!) κ.α. «προασπίζοντας» μ’ αυτό τον τρόπο τη «Δημοκρατία» και ο πνευματικός κόσμος «κοιμάται τον νήδυμον». Κανένας από τον νομικό, τον ακαδημαϊκό, το δημοσιογραφικό, τον καλλιτεχνικό ή/και τον πολιτικό κόσμο δε διαμαρτυρήθηκε με κάτι περισσότερο από την κοινότοπη έγγραφη ή προφορική αποδοκιμασία του: «μεμονωμένου περιστατικού που δε χαρακτηρίζει το σύνολο των αστυνομικών υπαλλήλων κτλ…» (σημ.: ζαρντινιέρα, πράσινα παπούτσια, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος μερικά από τα «μεμονωμένα περιστατικά»).

Επιτέλους κάποιοι πρέπει να αντιληφτούν ποιό είναι το πραγματικό πρόβλημα της χώρας, χωρίς στρουθοκαμηλισμούς, πριν να είναι αργά. Η επικοινωνιακή συγκάλυψη της αδυναμίας επίλυσης των προβλημάτων των πολιτών με πολιτικό τρόπο δεν αποδίδει στην εποχή του Διαδικτύου.

Η Δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα. Τα αδιέξοδα προδίδουν τα καθεστώτα. Η καταστολή είναι αδιέξοδη.

Δείτε τα βίντεο που ακολουθούν...

Το επεξεργασμένο βίντεο με σύντομη περιγραφή

Για να προλαβαίνετε την ανάγνωση του επεξηγηματικού κειμένου πατήστε το πλήκτρο της παύσης.


Αναλυτική παρουσίαση

Σας επισημαίνουμε πως κατά τη διάρκεια της δράσης (βλ. Αμοντάριστα Βίντεο (για συντομία: Α.Β.), 3η κάμερα) γίνονται πολλά πράγματα ταυτόχρονα που αν δεν έχεις την υπομονή ή/και τα μέσα, είναι ομολογουμένως δύσκολο να τα αντιληφθείς με την πρώτη ματιά.

Αμοντάριστα Βίντεο (Α.Β.)

Ακολουθεί η ανάλυση που βασίσθηκε στο συνδυασμό των ντοκουμέντων: των βίντεο και των φωτογραφιών. Θα είμαστε όσο πιο «τηλεγραφικοί» γίνεται.

Σημείωση: Στ' Αμοντάριστα Βίντεο (για συντομία: A.B.) χρησιμοποιούμε το δικό μας χρονοκώδικα. Σ’ αυτόν αναφερόμαστε όταν επισημαίνουμε τη στιγμή  έναρξης και λήξης ενός γεγονότος (όχι στο χρόνο που δίνει το YouTube).

Σημεία προσοχής

Ο τόπος των γεγονότων και το ιστορικό
Μαζικά συλλαλητήρια πραγματοποιούνταν, την Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη στη μνήμη του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου που δολοφονήθηκε πριν από ένα χρόνο στα Εξάρχεια από ειδικό φρουρό.

(κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση)
Χάρτης 1

Στη Θεσσαλονίκη, η πορεία ξεκίνησε από την πλατεία Καμάρας, στη συνέχεια διασπάστηκε λόγο επεισοδίων. Ο Συνασπισμός που συμμετείχε στη διαδήλωση, αποκόπηκε από την πορεία και συνέχισε με δικό του μπλοκ, κατευθυνόμενος μέσο της οδού Καραολή Δημητρίου, στην Αγίου Δημητρίου με κατεύθυνση το (πρώην) Υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης (βλ. χάρτη 1).

(κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση)
Χάρτης 2

Ο «φοιτητής με τις πιτζάμες» καταγράφεται από τρεις κάμερες να κινείται στον πεζόδρομο της Ιουστινιανού (βλ. Α.Β., 1η κάμερα και 2η κάμερα) και στη συνέχεια να καταδιώκεται και να συλλαμβάνεται (βλ. Α.Β., 3η κάμερα) εντός του χώρου της «Πλατείας Αρχαίας Αγοράς». Πολύ μακριά από τα κύρια σημεία των συγκεντρωμένων διαδηλωτών (βλ. χάρτη 2 και 3).

(κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση)
Χάρτης 3

Τα πρόσωπα

Πολίτες: 1) Η γυναίκα με το κινητό που έχει καταγράψει το φοιτητή με την 2η κάμερα, στον πεζόδρομο της Ιουστινιανού, δέχεται επίθεση από κρανοφόρο «πολίτη» που επιβαίνει σε παπάκι με αριθμό πινακίδας ΝΜΡ 507, ο οποίος της καταστρέφει το κινητό (βλ. εικόνα 1 και Α. Β. [01:59:05 έως 02:16:00] ή [3η κάμερα 01:31:01 έως 01:47:26]). 2) Ο σύζυγος της εν λόγο γυναίκας που καταγγέλλει επωνύμως την επίθεση του «αγνώστου» (βλ. εικόνα 1 και Α.Β. [03:05:00 έως 03:27:20] ή [3η κάμερα 02:36:26 έως 02:59:16]). 3) Οι νεαροί και οι νεαρές που καταγγέλλουν ανωνύμως, μπροστά στην κάμερα, την σκευωρία των αστυνομικών (βλ. Α.Μ. [04:52:00 έως 06:21:14] ή [3η κάμερα 04:23:26 έως 05:53:10]). 4) Η νεαρή συλληφθείσα που, αν είναι πολίτης, φαίνεται να έχει συλληφθεί κι αυτή πολύ μακριά από τις διαδηλώσεις και πιθανόν να ενοχοποιείται με την αντιασφυξιογόνα μάσκα που διακρίνεται στις εικόνα 5βλ. εικόνα 5 και Α.Β. [02:15:16 έως 02:19:00] ή [3η κάμερα 01:47:12 έως 01:50:26])).

(κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση)
Εικόνα 1

Αστυνομικοί: 1) Ένστολοι αστυνομικοί οι οποίοι διακρίνονται εύκολα. 2) Μη ένστολοι αστυνομικοί οι οποίοι γίνονται αντιληπτοί από τη δράση τους στη σύλληψη του «φοιτητή με τις πιτζάμες» και την οικειότητα που έχουν με τους ένστολους συναδέλφους τους. Επίσης βρίσκονται καθ’ όλη τη διάρκεια στον χώρο της σύλληψης και φαίνεται να ακολουθούν συγκεκριμένο ενδυματολογικό κώδικα (βλ. εικόνα 2).

(κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση)
Εικόνα 2

Φωτορεπόρτερ: Πέντε φωτορεπόρτερ (βλ. εικόνα 3) βρίσκονται σε κοντινή απόσταση (την υπολογίζουμε 10 με 15 μέτρα βλ. χάρτη 3) και φωτογραφίζουν τα αίσχη, χωρίς να παρεμποδίζονται από τους αστυνομικούς (όπως στην περίπτωση της γυναίκας με το κινητό).

(κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση)
Εικόνα 3

Οι «συμπτώσεις»
1) Η σύλληψη του «φοιτητή με τις πιτζάμες» ομοιάζει με την σύλληψη του «φοιτητή με τα πράσινα παπούτσια». Τον τελευταίο τον αναγνώρισαν (δηλ. τον ταυτοποίησαν) από τα χαρακτηριστικά πράσινα παπούτσια και τον πρώτο από τη χαρακτηριστική πιτζάμα(!). 2) Υπάρχουν περισσότεροι από δυο αστυνομικοί με πολιτικά οι οποίοι έχουν κοινό ενδυματολογικό κώδικα που εύκολα διαπιστώνεται (χακί ή γκρι απόχρωση παντελονιού, μαύρο τζάκετ και κράνος). 3) Τα ρούχα του πολίτη που επιτέθηκε στην γυναίκα είναι ολόιδια με τον προαναφερόμενο ενδυματολογικό κώδικα (βλ. εικόνα 4). 4) Παρόμοιο χρωματικό κώδικα έχει και η νεαρή γυναίκα που βλέπουμε να βρίσκεται στον τόπο κράτησης, μαζί με το φοιτητή. Γιατί κανένας δεν αναφέρει κάτι για την κοπέλα; Γιατί κανένας από τους αστυνομικούς δε φαίνεται να ασχολείται ιδιαίτερα μαζί της; Γιατί είναι η μοναδική κρατούμενη που προστατεύεται με θόλωμα το πρόσωπό της (στις φωτογραφίες του tvxs.gr); Ποιες κατηγορίες τη βαραίνουν; Συμπτωματικά συνελήφθη σε τόπο άσχετο με τις πορείες;

(κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση)
Εικόνα 4

Τα αντικείμενα
1) Το κινητό της γυναίκας που το μαζεύει από το έδαφος, μετά την επίθεση του «άγνωστου πολίτη» (βλ. Α.Β. [02:12:20 έως 02:15:10] ή [3η κάμερα 01:44:16 έως 01:47:06]). 2) Το μπεζ σακίδιο ώμου που μεταφέρει ο αστυνομικός στο χώρο κράτησης (βλ. Α.Β. [01:46:04 έως 01:47:23] ή [3η κάμερα 01:18:00 έως 01:19:19]). 2) Η αντιασφυξιογόνα μάσκα που κρατάει ο ένστολος και ο μη ένστολος αστυνομικός, η οποία καταλήγει στα πόδια των συλληφθέντων (βλ. εικόνα 5). 3) Η μολότοφ που τοποθετείται από τους αστυνομικούς στο μπεζ σακίδιο ώμου (βλ. εικόνα 6).

(κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση)
Εικόνα 5

Οι αντιδράσεις των πολιτών
Προσέξτε τις λεκτικές αντιδράσεις των πολιτών που δεν πιστεύουν αυτά που βλέπουν τα μάτια τους. Αφουγκραστείτε τα λόγια που ακούγονται από τα νεαρά παιδιά που δεν αντέχουν την κατάφωρη αδικία «…όχι ρε πούστη μου…» (βλ. αμοντάριστα βίντεο, 3η κάμερα)

(κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση)

11 σχόλια:

  1. Δυστυχώς λίγοι το ξέραμε το συμβάν. Ακόμα πιο λίγοι ασχολήθηκαν εκείνες τις μέρες. Η ανάρτηση αυτή ήταν ότι έπρεπε. Έχω αρχίσει ήδη να το στέλνω όπου μπορώ. Θα την βάλω και στο blog μου (πιστεύω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα;).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει! Μπορείς να κάνεις την αναδημοσίευση ελεύθερα (με αναφορά πηγής αν δε σου κάνει κόπο :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το έκανα ήδη, εννοείται με αναφορά πηγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αρχικα οφειλω να σε συγχαρω επειδη προκειται για ενα εκπληκτικο αφιερωμα που παρουσιασης με εναν εντυπωσιακο τροπο.
    Παραυτα βρισκω την καταχωρηση μεροληπτικη, μερικως υποθετικη και με πολλα στοιχεια που θελησες να παρουσιασεις κατευθυνομενα.
    Για την ιστορια.. αναρωτιεμαι γιατι να τρεχει ο νεαρος οταν τον κυνηγουσαν; Σε ελεγχο που ειχε τυχει σε εναν φιλο μου σε πορεια οταν ημουν εγω φοιτητης, ο φιλος μου ανταποκριθηκε, ανοιξε την τσαντα του, εδειξε την ταυτοτητα του και οι αστυνομικοι τον ευχαριστησαν κι εφυγαν :[
    yannidakis.spaces.live.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο φοιτητής που τρέχει σου απαντάει μετά από 13 χρόνια... Έχω διαμαρτυρηθεί για 2 κοπέλες που έχει συλλάβει και του λέω ''έτσι μεγαλώνεις τα παιδιά σου'';; με αρχίζει στο κυνήγι αρχικά αυτός και μετά μία ολόκληρη διμοιρία. Το τροχάδι γίνεται ενστικτωδώς γιατί τον είδα να τρέχει κατά πάνω μου πολύ επιθετικά... και στο τέλος αφού με έχουν συλλάβει, μου λέει αυτός..θα σου πω εγώ πως μεγαλώνω τα παιδιά μου! Η συνέχεια είναι στις οθόνες μας. Δεν το έβρισα ποτέ όπως κατέθεσε...απλά διαμαρτυρήθηκα!

      Διαγραφή
  5. @Στον “yannidakis”

    Έχω όλη την καλή διάθεση να κάνω διάλογο με οποιονδήποτε είναι σε θέση να κατανοεί και να διακρίνει το ουσιώδες από το επουσιώδες.

    Κατ' αρχάς, αν ο φοιτητής δεν έτρεχε, θα ήταν τώρα στη φυλακή και θα έπρεπε ν' αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας. Κι εννοείται ότι δε θα το αποδείκνυε... Εδώ, δεν μπορεί να το αποδείξει σ’ εσένα που βλέπεις το υλικό μονταρισμένο κι αμαντάριστο.

    Εμένα δεν με ενδιαφέρει γιατί τρέχει ο φοιτητής (μπορεί να έβρισε τους αστυνομικούς, όπως κάνουν όλοι οι πολίτες του βίντεο για τις αδικίες που διαπράξανε εκείνη τη μέρα και οι οποίες δεν έχουν καταγραφεί), με ενδιαφέρει η συμπεριφορά των ΟΡΓΑΝΩΝ της «τάξης» που εφαρμόζουν ΚΑΤΑΦΑΝΕΣΤΑΤΑ επιχειρησιακό σχέδιο ενοχοποίησης πολιτών, για το οποίο έχουν εκπαιδευτεί.

    Αν η άποψή σου είναι πως για ένα πταίσμα (π.χ. βρίσιμο αστυνομικού) ένας αστυνομικός δικαιούται να στείλει έναν πολίτη στη φυλακή για 15 χρόνια και να του καταστρέψει τη ζωή, τότε όπως καταλαβαίνεις θα πρέπει να ελέγξεις το επίπεδο της Δημοκρατικότητάς σου, την πολιτική σου αντίληψη, την σχέση σου με την ελευθερία και γενικότερα με τις ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΥΤΑΞΙΕΣ του Δημοκρατικού πολιτεύματος που προστατεύονται από το Σύνταγμα και τους νόμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπάρχει ακόμα μία σύμπτωση που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι εφαρμόζουν επιχειρησιακό σχέδιο:
    Τον Ιούνη του 2003 (με υπουργό του τότε Δημόσιας Τάξης το Μιχάλη Χρυσοχοΐδη)ειχαν κάνει ακριβως το ίδιο πραγμα στον Simon Chapman.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "καταχώρηση τσι μέρας" για την Τρίτη σύμφωνα με την ομώνυμη λίστα του yannidakis live, η καταχώρηση σου τούτη. Μπορεί να διαφωνώ, αυτό δεν αναιρεί όμως την εκπληκτική δουλειά που έχει γίνει στην καταχώρηση.
    Καληνωρίσματα :[
    yannidakis.spaces.live.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Στον "yannidakis"

    Ευχαριστώ σε, για την αναγνώριση του κόπου της εργασίας. Η καλόπιστη αμφισβήτηση είναι αποδεκτή.

    Δεν αποσκοπώ να κατευθύνω κανένα, άλλωστε αυτό είναι κάτι που απεχθάνομαι. Γι’ αυτό, εκτός από τις απόψεις μου, παραθέτω τα αμοντάριστα ντοκουμέντα.

    Πάντως, επιμένω. Αν τα γεγονότα δεν είναι όπως τα περιγράφω, γιατί ο αστυνομικός που κατηγόρησε τον φοιτητή απέσυρε τις κατηγορίες στην συμπληρωματική του κατάθεση; Γιατί η Ελληνική Αστυνομία εξέφρασε δημόσια συγγνώμη στον φοιτητή για την ταλαιπωρία; Γιατί διατάχτηκε επείγουσα προκαταρκτική εξέταση για την συγκεκριμένη υπόθεση;

    Η άποψη μου είναι πως υπάρχει σοβαρότατο Πολιτικό Πρόβλημα στην Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προς το blog σας .
    Ένα νέο blog γεννήθηκε με σκοπό να δόση βήμα σε όλους τους Έλληνες ..Ένα Blog όπου μπορεί ο καθένας μας να γράφει ότι τον απασχολεί επώνυμα η ανώνυμα…ένα blog που δίνει την ευκαιρία σε όλους τους Έλληνες να πούνε όλα αυτά που μέχρι τώρα διστάζανε να πούνε .. Αν θέλεις και εσύ να κάνεις κάτι για όλη αυτή την απάτη που βλέπεις γύρο σου ..έλα μαζί μας …..Το Blog σου δίνει την δυνατοτιτα να ακουστή η γνώμη σου σε ένα ευρύ κοινό χωρίς πολιτικούς ,κομματικούς ,εθνικούς, θρησκευτικούς, η άλλους περιορισμούς .
    Κάνε τώρα την αρχή έλα μαζί μας…………
    Οι απόψεις που θα γράφεις εδώ δεν λογοκρίνονται σε καμιά περίπτωση και δημοσιεύονται ακέραιες

    www.ksipnistere.blogspot.com

    www.ksipnistere.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάστε προσεκτικά και σχολιάστε ελεύθερα. Τα σχόλια επιτρέπονται σε ενεργούς - εγγεγραμμένους χρήστες του Διαδικτύου, δηλ. χρήστες που έχουν κάποιο e-mail, και αναρτώνται αμέσως.